dijous, 17 d’octubre del 2013

Concert de Pablo Alborán

Hola!
Volia explicar-vos que el divendres passat (11 d'octubre) vaig anar a un concert de Pablo Alborán al Palau Sant Jordi de Barcelona. Em van acompanyar ma cosina i ma tieta. Començava a les 21:15 de la nit. A les 21:00 ja estava tot el Sant Jordi casi ple. Les entrades per als concerts dels dies 11 i 12 d'octubre eren totes esgotades.
Va ser molt maco, té un directe increïble. Pensava que anar a un concert d'ell seria una mica avorrit perquè creia que no era massa simpàtic. Totalment el contrari, reies bastant amb els seus comentaris. El pobre noi, va començar a tocar "Solamente tú" i es va posar a plorar de l'emoció. A mitja cançó va començar a cantar-la en català amb un sorprenent accent (ho feia bastant bé). Tot el Sant Jordi va començar a cridar i quasi tothom es va aixecar dels seients! Em vaig emocionar moltíssim. 

Aquí teniu el videoclip d'ell cantant-la en català:



També va cantar-ne una en francès, una versió de "La vie en rose". Va explicar que la seva àvia sempre li cantava aquesta cançó quan anava a dormir. La seva família per part de mare és francesa. Aquí sota us deixo el vídeo que jo mateixa vaig gravar al concert d'ell cantant-la (només hi ha un tros):



Carminho (cantant portuguesa) va estar cantant amb ell "Perdóname" i desprès va interpretar una peça en portuguès ella sola. La veritat es que no m'agradava massa però sentir-la cantar en directe va ser realment bonic. 

Aquí sota us deixo el Photopeach que he fet amb fotografies del divendres.


Pablo va tocar els timbals, el piano i la guitarra. Al principi, el concert va ser amb cançons "mogudetes", desprès lentes i un altre cop "mogudetes". Va haver-hi un petit accident. Casi al final del concert, a una de les cançons mogudes, va pujar a una mini-plataforma on estava posada la bateria i va saltar. Pel que sembla va ensopegar i van apagar-se totes les llums. Pel que em va dir una amiga, al concert del dia 12 ja no va intentar-ho fer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada