dimecres, 5 de febrer del 2014

Cinexin

Hola!
Avui la meva mare m'ha comentat que ella de petita tenia un cinexín. Són uns dibuixos (el mateix dibuix dos cops en posicions diferents) que quan tu fas girar una rodeta sembla que es moguin, ja que hi ha dos imatges diferents que primer apareix una i desprès l'altra. 
Suposo que la meva explicació no és massa útil perquè no sabia ni com escriure-ho. Per aquest motiu us deixo un anunci d'un cinexín per a que us en feu una idea. M'ha semblat curiós ja que, és un aparell dels 70s i es molt diferent a com és tot ara, el cinema ha avançat molt en molt poc temps.










2 comentaris:

  1. Cristina! M'ha semblat molt interessant l'article! I molt curios! :)

    ResponElimina
  2. No hi havia pensat amb el CineExin! És el mateix que el Cine Nik que hem vist a classe. Gràcies per posar-ho!

    ResponElimina