dimarts, 5 de novembre del 2013

Firma CDs Maika

Holaa!
Dissabte dia 2 de novembre la cantant Maika Barbero (Reus) va anar a firmar CDs a Leroy Merlin de Tarragona. Per si no sabeu qui és, va quedar tercera a la primera edició de “La Voz” un programa de Telecinco. Ha tret un CD que es diu “No return” amb 11 pistes d’àudio. Al arribar va cantar tres cançons de l’àlbum: Cadencia, No return i Entre sombras.

Aquesta és l’arribada de Maika a Leroy Merlin i Cadencia la pista número 4.





Aquesta és No return la pista número 2.




Aquí presenta la seva cançó Entre sombras (pista número 4 i 11)




Aquí canta la seva cançó Entre sombras. La meitat es cantada en castellà i l’altre meitat en anglès.


Desprès de tot això va estar firmant els CDs i quan em va preguntar el nom i li vaig dir que era Cris em va reconèixer perquè la segueixo a Twitter. Aquí adjunto dues o tres fotografies que em vaig fer amb ella:





Aquí és quan ella em va preguntar si era jo.









Aquesta la cara que se'm va quedar quan em va reconèixer.










I aquesta d'aquí la que ens vam fer desprès de la firma.


Aquí teniu la firma del meu CD



Aquí sota podeu veure un vídeo amb fotografies d'aquell dia:



Segueixo a Maika des de que va començar al concurs. Té una gran veu i m'encanta. Recomano que escolteu el CD si podeu, és molt bo. He anat a un concert seu i el directe que té és increïble, comença el concert tal i com l'acaba, no desafina ni es queda afònica en cap moment!


2 comentaris:

  1. Quina sort que té la trobessis Cris!! La Maika trobo que en la primera edició de La Voz va fer un magnífic paper :D

    ResponElimina